KIPINÄN TILAT

VUOKRATTAVAT TYÖTILAT

Yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus vuokrata työhuone tai osuus työhuoneesta. Talossa on erikokoisia työhuoneita vuokrattavana eri taidealojen tuottajille. Maalaus, musiikki sekä valokuvaus ovat muun muassa tällä hetkellä edustettuina taiteilijayhdistyksessä. Tilat ovat haluttuja ja tällä hetkellä kaikki vuokrattavat työtilat ovat varattuja. Voit liittyä varauslistalle lähettämällä sähköpostin (kirkkonummenkipina@gmail.com) tai kysyä jaettua työtilaa (osuus työhuoneesta). Kuukausivuokra 7 € neliö. (pidätämme oikeuden muutoksiin)

KERHOHUONE

Kipinässä on suuri 33 neliön kerhohuonetila. Tiloja voi vuokrata omiin tarpeisiinsa kokous-, tapahtuma-, juhla-, tai kurssikäyttöön. Tilaa vuokrataan aikavälillä klo 8-22.

Tila soveltuu parhaiten 1-15 hengen tilaisuuksiin. Esteetön, sisäänpääsy on talon takapäädystä. Ilmaista parkkitilaa löytyy sekä etu- että takapihalta. Ota yhteyttä

Kaikki varauskyselyt osoitteeseen kirkkonummenkipina@gmail.com. Ole ajoissa liikkeellä. Saat maksu- ja toimintaohjeet sähköpostiisi. Muista liittää kyselyyn puhelinnumerosi. Huomioi, että tila vuokrataan vain täysi-ikäisille.

Kaikille vuokralaisille yhteisenä tilana toimii keittiö/toimisto.

Vanhassa kunnantalossa on joskus ollut sisäilmaongelma. Rakennusta on korjattu, eikä Kipinän käyttämissä tiloissa ole enää havaittu ongelmia. Jokainen toimii kuitenkin omalla vastuullaan. Kipinä kattaa vuokratuloilla yhdistystoiminnasta ja tilasta johtuvia käyttö-, talon- ja hallintokuluja. Samalla varmistuu yhdistystoiminnan jatkuvuus.

SAVI/ KERAMIIKKAPAJA JA DREIJAUSTILA

on käytössä jäsenille joilla on tietotaito uunin käyttöön ja dreijauksen saloihin. Sovitte keskenänne tilan varauksista.

Huom! Tilan tulee olla käytön jälkeen siisti ja käyttökunnossa seuraavalle käyttäjälle.

KÄYTÄVÄGALLERIA

Talossa on noin 30 m pitkä galleriatason ripustuksilla varustettu käytävä. Käytävägalleriaan voi ripustaa molemmille seinille. Yhdistys mahdollistaa kuntalaisille oman galleria näyttelytilan hyvin pienellä kynnyksellä ja kuluilla. Sinullakin on mahdollisuus omaan näyttelyyn.

KEITTIÖ JA TOIMISTO JA KIERRÄTYS

Keittiötilassa on kahvinkeitin, vedenkeitin, mikro ja astianpesukone. Käytössäsi on myös pieni määrä astioita. Jos käytät niitä huolehdit, että ne on pesty tai laitettu koneeseen. Metalli ja lasit toimitatte itse kunnan järjestämiin kierrätyspisteisiin. Roskat toimitatte takapihalla punaisen rakennuksen peräosassa oleviin roskiksiin. (sisältää kierrätyksen paperille, muoville ja pahville)

TILANVAARAJALLE TIEDOKSI

Tilan varaaja/käyttäjä on vastuussa tilasta ja hän vastaa myös vieraidensa aiheuttamista mahdollisista haitoista. Hän siivoaa jälkensä ja vie roskat. Tilan tulee olla tyhjä klo 22 mennessä. (Jollei varattaessa ole sovittu muuta) Tilanvaraajan tulee olla täysi-ikäinen.